tisdag 28 februari 2012

Träningskväll på klubben



Nala
Tränat lydnad måndag kväll men Mayah och Nala helt solokvist men det var bara bra då Nala inte är redo för för mycket störning ännu. För henne räcker det med en ny plats än så länge. Jobbade med linförighet, sitt, sitt stanna kvar osv. Träningsvillig är hon och tycker det är jätteroligt. Hanterade kamptrasan annorlunda den här gången. Vi har den som belöning och sist vi tränade hamnade vi i en situation då hon morrade och svarade upp en del då jag tog den ifrån henne.

Mayah har ju kommit längre och har inte tränat lydnad på länge men vad gjorde det! Gick lysande och hon tyckte det var sååå roligt!

2 kommentarer:

  1. Vad elak jag känner mig som inte var där... Hade faktiskt tänkt det, men det blev en kärleksresa (eller något) till Uppsala istället. Jag messar dig när vi ska träffas och träna nästa gång!!

    SvaraRadera
  2. Ha ha ingen fara! Inte ofta jag är där men rätt var det är så blir det! Kärleksresa låter dock mera lockande ;) Messa gärna :)

    SvaraRadera