tisdag 31 mars 2009

Våren har kommit..


Då har våren kommit till Växjö ordentligt! Imorgon väntar vi 12 graders värme!Helt underbart! Dock är det svettigt med 12 kg:s övervikt i form av utrustning...men så länge ingen får för sig att springa är vi så glada så:) Hundträningen får oxå en nytändning i det fina vädret och jag och Äsko kämpar på i löpspåret och med lydnaden för tillfället..å roligt har vi! Imorgon kommer nog min lille kompis ha ännu roligare är jag rädd. Matte ska nämligen skjutsa honom på DAGIS imorgonbitti..oj han lär leva loppan där är jag rädd..För mig och kollegorna bär det av till Skåne för storövning.. Ha det gott vänner/Sophie

2 kommentarer:

  1. Sophie! Du är den snyggaste polis jag nånsin sett! Skulle behövas en sån som dig i Skell... :)

    Kram
    Sanna, My, farbror Wilson & grisen

    SvaraRadera
  2. Håller med ovanstående :) Mer snygga poliser åt folket :)

    SvaraRadera