tisdag 5 januari 2010

Spännande julkort

Fick ett spännande julkort till jul. Rött och fint låg det där i brevlådan med en avsändare jag inte kände igen! Förstod att det handlade om hundar då det var adresserat till kennel Wellegården.
Öppnade det och inuti var ett jättefint julkort från en familj med en hund från en av mina tidigare kullar. Det som var annorlunda med detta var att jag trodde hunden varit död i flera år.. Den är nämligen registrerad som det i SSK's register på nätet.. Men så var inte fallet den är i allra högsta grad i livet och välmående!
Vi har inte haft kontakt på många år och då jag inte trott den levde har jag heller inte kontaktat dem. Men nu har vi pratat med varandra och dem har inte anmält hunden som avliden. Så undrar hur det kan bli så? Ska ringa SKK och höra lite om det händer då och då. Så fortsättning följer! Någon annan som har erfarenhet?

2 kommentarer: