tisdag 6 oktober 2009

Decembervalpar...


Vimsan löper sen några dagar tillbaka. Vi som räknat med att vänta ett par månader till men oj så fel vi hade.. inväntar svar på första blodprovet idag. Sen hoppas jag ha Anette i bilen påväg ner hit till mig mot helgen för besök hos Peter o Lottie. Håll tummarna för en bra parning och decembervalpar!Jag var i Habo hos Lottie o Peter senast i Söndags och hämtade Vilda då hon fått stannat där en natt medans jag styrde kosan mot Göteborg. Vi kikade på henne allihopa och kom fram till att -ja klart hon ska ställas nu! Och så blir Borås inställt.. surt..jag som missat hela hösten med min nakna hund. Men jag ser fram emot nästa år. Utöver SSM har det blivit mycket måttligt med hundaktiviteter under dessa år nu. Det har inte funnits möjlighet att åka på helgerna helt enkelt då dom bestått av tentor,träning o plugg från morgon till kväll. Dock har det inte gått nån nöd på hundarna som fått hängt med mig i ur o skur och vid åtskilliga mil i löpspåret. Men nu så! Jag har ganska precis 10 veckor slit kvar! Sen blir det ett långt härligt sista jullov för att sedan ta examen i Januari...ett par dagar efter det börjar jag min tjänst här i Linköping. Så faller helgerna rätt blir det nog lite mer hundaktiviteter nästa år hoppas vi på! Lägger in lite bilder på Machovalpar från Beathalandets W kull o Hagadhals H kull. Superfina!Ha det gott i höstrusket vänner!/Sophie

2 kommentarer:

  1. Halloj!Nu är det parat och klart.Vi provar igen på torsdag.Lottie och peter

    SvaraRadera
  2. Super!:)Ni är helt otroliga ni två:)Tack för allt!/S

    SvaraRadera