söndag 22 januari 2012

Omplacering






Nu måste jag omplacera Wellegårdens Ninnah då jag har för många tikar i min kennel.
Ninnah är 18 månader och röntagd med HD A och ED O. Hon är utställd 1 gång i juniorklass med excellent. Hon är välpälsad och är rödbrun och svart, på bilden som togs i höstas var hon urfälld.

Född: 20100718
e. Wellegårdens Layon (Vegas v Noort- Ebafarmens Teddy)
u. IPO I Schärott's Vimsan (Ingodds Wong- Mischaland's Kenya)
För mera information kontakta mig på 0703072240.

6 kommentarer:

  1. Åh om jag inte hade för mycket redan hade jag slagit till direkt, ser väldigt fin ut! Kram!

    SvaraRadera
  2. Hej, vad synd! Ja hon är en fining! :)

    SvaraRadera
  3. Finns honkvar? Och för hur mycket?

    SvaraRadera
  4. Grymt fin, går hon bra med andra hundar?
    Jag har en stövarhane just nu men har plats för en till hund. Bor utanför Östersund.

    // Daniel

    SvaraRadera
  5. Hejsan.
    Ja jag är ute efter en Schäfer och genom att jag har haft 5 st.förut men det är Schäfer som gäller för mig.
    Så hör av er till mig så får vi prata mer med varandra.
    Min e-post adress är john.fjellnerarctic@telia.com eller tele.070-3331242 så skriv gärna eller ring.
    Hälls.från John Fjällner.

    SvaraRadera
  6. Nu är väl inte den hunden kvar men jag letar och längtra efter en schäfer igen.

    SvaraRadera